FAQ
O nas
Kto jest sprzedawcą biletów?
Jakie bilety można zarezerwować za pośrednictwem Ticmate?
Rezerwacja za pośrednictwem Ticmate
Jak mogę zarezerwować bilety?
Jakie imię i nazwisko należy podać w trakcie rezerwacji biletu?
W jaki sposób mogę wykorzystać zakupione bilety?
Co powinienem zrobić, jeżeli nie otrzymałem swoich biletów?
Co zawiera cena biletu?
Czy są w sprzedaży bilety dla dzieci, seniorów lub studentów?
Gdzie znajduje się miejsce spotkania uczestników wycieczki?
Co to znaczy, że moje bilety oczekują na weryfikację?
Jak mogę zarezerwować bilety grupowe?
Jakie są warunki rezerwacji za pośrednictwem Ticmate?
Czy oferujecie ubezpieczenie na wypadek rezygnacji z imprezy?
Jak mogę skontaktować się z Ticmate?
Kto jest sprzedawcą biletów?
Ticmate to szwedzka firma, której celem jest zostać wiodącym europejskim dostawcą biletów na międzynarodowe imprezy i wycieczki do różnych ciekawych miejsc. Wierzymy, że informacje o najlepszych wydarzeniach i atrakcjach na świecie powinny być dostępne dla Ciebie bez względu na to, skąd pochodzisz. Mówimy po polsku, zaś Ty masz możliwość płacenia w PLN. Współpracujemy tylko z certyfikowanymi lokalnymi sprzedawcami biletów. U nas znajdziesz wszystkie potrzebne informacje i bilety na najwspanialsze musicale, wycieczki, mecze piłkarskie i najgorętsze atrakcje w największych miastach świata! Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz w zakładce O Ticmate.
Powrót do FAQ
Jakie bilety można zarezerwować za pośrednictwem Ticmate?
Na naszych stronach znajdziesz szeroką i starannie dobraną ofertę biletów na największe światowe wydarzenia, atrakcje i wycieczki. Odwiedź słynne muzeum Madame Tussauds, zobacz najpopularniejsze musicale w Londynie i Nowym Jorku, podziwiaj wieżę Eiffla w Paryżu i weź udział w wycieczce helikopterem po Wielkim Kanionie. Zarezerwuj bilet online w zaciszu domowym i zacznij wielkie odliczanie!
Powrót do FAQ
Jak mogę zarezerwować bilety?
Nasz system rezerwacji online został zaprojektowany z ogromną skrupulatnością przez naszych programistów. Ponieważ jest on stale aktualizowany, możesz w każdej chwili sprawdzić dostępność naszych najciekawszych atrakcji, wycieczek i wydarzeń. W opisie każdej atrakcji znajdziesz wszystkie informacje, które będą Ci potrzebne w trakcie pobytu w wybranym miejscu. Wszystkie rezerwacje są dokonywane online. Wybierz preferowaną datę danego wydarzenia, a ukażą Ci się informacje dotyczące dostępności i ceny.
Powrót do FAQ
Jakie imię i nazwisko należy podać w trakcie rezerwacji biletu?
Pamiętaj, że imię i nazwisko, które podasz w trakcie procesu rezerwacji (w sekcji Informacje o kliencie) pojawią się na zakupionym bilecie. Tylko osoba, której nazwisko widnieje na bilecie, zostanie wpuszczona do obiektu po okazaniu dowodu osobistego. Jeśli pragniesz uszczęśliwić kogoś prezentem, prosimy Cię o wpisanie danych tej osoby w trakcie rezerwacji biletu. Jeżeli chcesz, aby potwierdzenie rezerwacji oraz bilet elektroniczny zostały wysłane do Ciebie, podaj swój adres e-mail.
Powrót do FAQ
W jaki sposób mogę wykorzystać zakupione bilety?
Po dokonaniu rezerwacji online otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na podany przez siebie adres e-mail. Zasady korzystania z biletów różnią się w zależności od wybranej oferty.Prosimy Cię o zapoznanie się zawczasu z informacjami nt. dostępnych u nas wycieczek, atrakcji i wydarzeń. Szczegóły dotyczące oferty zawarte są również w przesłanym przez nas bilecie elektronicznym.Zapewniamy Cię, że dokładamy wszelkich starań, aby proces rezerwacji był jak najłatwiejszy i jak najbardziej ekologiczny.
Powrót do FAQ
Co powinienem zrobić, jeżeli nie otrzymałem swoich biletów?
Jeśli nie otrzymałeś swoich biletów, nie martw się! Skontaktuj się z nami przed terminem wyjazdu, a my natychmiast prześlemy je ponownie. Nie jesteśmy w stanie sprawdzić, czy bilety dotarły do Twojej skrzynki odbiorczej, czy też nie, jednak jeśli zajdzie taka potrzeba, możemy przesłać Ci je na inny adres e-mail. Pamiętaj, że jeżeli nie wykorzystałeś swoich biletów, ponieważ nie było ich w skrzynce odbiorczej, możemy nie mieć możliwości zwrotu ich równowartości. Zawsze sprawdzaj swój folder Spam!
Powrót do FAQ
Co zawiera cena biletu?
Na naszej stronie znajdują się ceny końcowe, obejmujące wszelkie koszty, podatki i opłaty za rezerwację. Jeżeli zarezerwujesz bilety u nas, nie dopłacisz ani grosza po przybyciu na miejsce atrakcji lub wydarzenia. Dodatkowo nie będziesz musiał tracić czasu na stanie w kolejce do kasy biletowej! Oferowane przez nas ceny są często niższe niż u innych agentów, a ponieważ jesteśmy agentem zagranicznym, który nie sprzedaje lokalnie, niekiedy są one również niższe niż ceny oryginalne! W większości przypadków opłata za rezerwację biletów na musicale, do teatru czy opery wynosi 10-25%. Jeśli zaś chodzi o piłkę nożną, opłaty za rezerwację wynoszą na ogół około 10-50%, ale czasami są wyższe, np. w przypadku Ligi Mistrzów. Ponieważ kupujemy nasze bilety z wyprzedzeniem, najczęściej mamy je w ofercie jeszcze wtedy, kiedy w kasach biletowych są już dawno wyprzedane. Zakup z Ticmate oznacza, że masz zapewniony wstęp na trybuny! Nie musisz się martwić wyprzedanym meczami i koniecznością kupowania biletów ich na czarnym rynku, na którym ceny osiągają zawrotny poziom!
Powrót do FAQ
Czy są w sprzedaży bilety dla dzieci, seniorów lub studentów?
Niestety nie oferujemy zniżek dla studentów, jednak czasami dostępne są u nas bilety ulgowe dla dzieci i dla seniorów. Sprawdź interesującą Cię ofertę, wybierz datę wyjazdu i przekonaj się, czy istnieje możliwość kupna biletów dla dzieci lub seniorów. Pamiętaj, aby sprawdzić limit wiekowy dla każdego rodzaju biletu, ponieważ może się on różnić.
Powrót do FAQ
Gdzie znajduje się miejsce spotkania uczestników wycieczki?
Dokładny adres i mapa z zaznaczonym miejscem spotkania uczestników wycieczki widoczna jest na naszej stronie w trakcie rezerwacji online. Wszystkie nasze punkty spotkań znajdują się w centrach miast i można się do nich w bardzo łatwy sposób dostać metrem lub pieszo. Adres spotkania znajduje się również na Twoim bilecie.
Powrót do FAQ
Co to znaczy, że moje bilety oczekują na weryfikację?
Zazwyczaj rezerwacja zostaje automatycznie potwierdzona po dokonaniu płatności. Jednak w przypadku niektórych wydarzeń specjalnych musi być ona najpierw potwierdzona przez organizatora imprezy lub lokalnego agenta. Ten typ rezerwacji określamy jako "rezerwacja na życzenie" (ang. ,,booking on request") i może być ona potwierdzona dopiero po otrzymaniu informacji zwrotnej ze strony organizatora lub lokalnego przedstawiciela. Jeśli daną atrakcję można zarezerwować tylko "na życzenie", to informacja o tym będzie znajdować się na stronie rezerwacji. Zazwyczaj oczekiwanie na decyzję trwa ok.48 godzin, jednak czasami nieco dłużej - szczególnie w weekendy i dni wolne od pracy. Po potwierdzeniu rezerwacji przez organizatora/agenta otrzymasz swoje bilety na adres e-mail, zaś proces płatności zostanie zakończony. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie będziemy mogli potwierdzić Twojej rezerwacji na życzenie, poinformujemy Cię o tym e-mailem i odblokujemy środki na Twojej karcie.
Powrót do FAQ
Jak mogę zarezerwować bilety grupowe?
Jeżeli chcesz dokonać rezerwacji biletów dla grupy, dodaj większą liczbę biletów do swojego koszyka w ramach tej samej rezerwacji (np. 8 + 6 biletów dla grupy 14 osób, 8 + 8 + 8 dla 24 osób itp.). Uprzejmie informujemy, że aktualnie nie oferujemy zniżek grupowych. Uwaga: jeżeli zarezerwowałeś większą liczbę biletów w ramach tej samej rezerwacji, otrzymasz jeden bilet dla całej grupy.
Powrót do FAQ
Jakie są warunki rezerwacji za pośrednictwem Ticmate?
Prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji (nie jest to długi tekst!). Zwróć szczególną uwagę na informacje dotyczące rezygnacji z imprezy lub wymiany biletów. Zazwyczaj nie możemy anulować, wymieniać i refundować biletów ze względu na zasady, które obowiązują u naszych lokalnych agentów, jednak za każdym razem, kiedy jest to możliwe, staramy się pomóc naszym Klientom. Uwaga: w przypadku anulowania/zmiany rezerwacji może zostać naliczona dodatkowa opłata. Zapraszamy do kontaktu z naszym międzynarodowym centrum obsługi klienta w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
Powrót do FAQ
Czy oferujecie ubezpieczenie na wypadek rezygnacji z imprezy?
Tak, możesz dokupić ubezpieczenie na wypadek rezygnacji z imprezy do wszystkich rezerwacji dokonanych za naszym pośrednictwem. Uprawnia ono do pełnej refundacji ceny biletu w razie wypadku lub w przypadku choroby Twojej, osoby, która miała z Tobą podróżować lub członka Twojej najbliższej rodziny. Nie może być ono dodane do już istniejącej rezerwacji. Pamiętaj, że aby otrzymać zwrot kosztów, musisz przedstawić zaświadczenie lekarskie.Informacje na temat ubezpieczenia na wypadek rezygnacji dostępne są w sekcji Koszyk/Informacje o kliencie.
Powrót do FAQ
Jak mogę skontaktować się z Ticmate?
Możesz skontaktować się z naszym międzynarodowym centrum obsługi klienta za pomocą poczty elektronicznej - helpdesk@ticmate.com - lub dzwoniąc pod numer telefonu podany w sekcji Kontakt. Pamiętaj, że e-mail z potwierdzeniem rezerwacji wysyłany jest automatycznie, prosimy na niego nie odpowiadać. Chętnie wysłuchamy Twojej opinii i z radością odpowiemy na Twoje pytania. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 23:00 (czas środkowoeuropejski), jednak musimy przyznać, że zdarza nam się również czytać e-maile w weekendy:)
Powrót do FAQ